مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 10:452024-06-01اقتصادي

ایرلاین بومی تاسیس می شود


مدیرکل فرودگاه گیلان، با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری در این فرودگاه، گفت: هاب تعمیرات موتور هواپیما در فرودگاه رشت توسط بخش خصوصی در حال راه اندازی است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل فرودگاه گیلان، با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری در این فرودگاه، گفت: هاب تعمیرات موتور هواپیما در فرودگاه رشت توسط بخش خصوصی در حال راه اندازی است.

سید محسن میرحسینی امروز، 12 خردادماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به ظرفیت بالای فرودگاه سردار جنگل رشت در زمینه سرمایه گذاری، اظهار کرد: فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت تنها فرودگاه استان گیلان و یکی از فرودگاه های ممتاز کشور از لحاظ دسترسی شهری است.

وی افزود: قرار گرفتن فرودگاه سردار جنگل رشت در مجاورت منطقه آزاد انزلی و دسترسی مناسب و مقرون به صرفه به مسیرهای هوایی کشورهای حوزه CIS موقعیت ویژه ای را برای این فرودگاه رقم زده است.

مدیرکل فرودگاه گیلان عنوان کرد: موقعیت استراتژیک فرودگاه سردار جنگل در قرارگرفتن در کریدور شمال به جنوب و دمای مناسب و پایین تر بودن از سطح آب های آزاد باعث شده امکان انتقال بار هوایی کارگو از این فرودگاه نسبت به کل فرودگاه های کشور بسیار سهل تر و به صرفه تر باشد و با عنایت به ظرفیت های فراوان گردشگری و کشاورزی استان می تواند مورد استقبال زیادی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرلاین بومی تاسیس می شود

ایرلاین بومی تاسیس می شود